diumenge, 27 de març de 2011

Projecte de decoració mural per a una escola

Enfeinada com he estat fent el Curs d'Hivern de Consultoria de Color per a Interiors a Sensationalcolor, tenia el blog abandonat per manca de temps per a escriure. Ara que estic a punt d'acabar, torno amb un dels projectes que he fet enguany, un de ben especial. Es tracta d'un projecte per a decorar un mur de formigó del pati de l'escola on treballo, a Moià. Hi vaig treballar des de l'estiu, a estones, i el vaig entregar al gener. Vaig treballar la idea de captar els colors de les estacions de l'any tot seguint l'ordre en què les vivim a l'escola i traduir-los en una mena de païsatge. D'esquerra a dreta de la imatge anem de la tardor a l'estiu. I de baix a dalt, es reprodueixen els colors des de la terra fins el cel, també segons les èpoques.Aquí teniu el resultat final:




El mur a decorar era el següent:


Vaig prendre mostres de colors de fotografies fetes per una sevidora en diferents estacions de l'any i els vaig desar desordenadament en aquesta primera Carta de Colors:


A partir d'aquí, vaig traduir els colors a d'altres imprimibles amb Pantone Solid Coated, els vaig organitzar per estacions de l'any i vaig fer una paleta de colors per a cada una d'elles. No vaig utilitzar tots els colors al projecte, però sí molts d'ells. Ací teniu les diferents paletes, que presento per ordre anual:

Paleta d'hivern, La Colorista


Paleta de primavera, La Colorista


Paleta d'estiu, La Colorista


Paleta de tardor, La Colorista


La meva faceta de Consultora de Color s'adreça més aviat a la Decoració d'Interiors, però en aquest cas, i abans de fer el curs que m'ha permès sistematitzar els meus coneixements, la vaig aplicar al color per exteriors. Potser és un camp que pugui afegir als meus objectius. Als USA s'aplica molt a triar els colors exteriors per les vivendes...

2 comentaris:

  1. Beautiful work. I love the colors.

    ResponElimina
  2. Thank you so much for commenting! I will publish the same post in English soon, in my English blog.

    ResponElimina