diumenge, 11 de març de 2012

Quan vols una cosa.

Tinc una amiga que es diu Marta. És la Marta, de Marta Aymerich Graphic Communication. Té un gust exquisit   i l'altre dia em va enviar això:


Quina manera millor se us acut d'alegrar-li el dia a algú?

Avui, perquè no m'oblidi del sentit de les coses, m'ha fet arribar un pensament de Paulo Coelho, il·lustrat amb uns colors preciosos:


No sé si ho ha fet ella o és tret d'algun lloc, així que no puc enllaçar la font. Si algú ho reconeix com a seu, tindré molt de gust de citar-ho. I espero que em perdoni no haver pogut resistir la temptació.Tot plegat, colors que anuncien primavera! El què jo Espero, una Conspiració feta de Colors. Gràcies per recordar-m'ho!!!

Quins colors són els vostres preferits i per què?
Feliç dia!!!

Isabel de Yzaguirre,
La Colorista.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada