diumenge, 2 de desembre de 2012

Colors de tardor - 1

Amb aquest post començo una sèrie, que aniré fent, a poc a poc.  Fa temps que em dedico a observar els colors del lloc on visc durant les meves passejades, que solen ser pels mateixos indrets sempre. Ho he fet primavera, estiu, tardor i hivern. I tinc la idea de crear el mostrari dels meus colors preferits, els colors de Catalunya. De moment he començat pels de terra ferma, que és on he anat a raure fa temps. I començo pels Colors de la Tardor, l'estació que ens embolcalla ara.


L'Església de Moià des del camí de Les Pastes.

Isabel de Yzaguirre,
La Colorista.

2 comentaris:

  1. fins ara no he pogut veure el teu projecte, m'ho miro amb atenció...
    t'ho comento.

    salut

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Joan, i no hi ha pressa. Això anirà poc a poquet, com sol ser tot a la meva vida.
      Salut!

      Elimina