dissabte, 18 de febrer de 2017

Blau Cels de primavera

Després d'un temps d'aturada, torno a publicar aquí, sobre color, amb un nou enfocament.

Fa un cert temps vaig poder accedir a un dels meus desitjos, que m'ha facilitat captar imatges que m'agraden en qualsevol moment. I com sabeu, la meva passió és el color. Resulta que l'Institut Pantone fa uns mesos va treure una app nova que permet crear paletes de color extretes de les imatges emmagatzemades en un dispositiu mòbil, evidentment a partir de les seves llibreries de color. 

L'aplicació té una part lliure que permet fer prou coses, i si es vol fer ús de tots els seus colors cal actualitzar-se a la part de pagament. Depèn dels interessos de cadascú optar per una cosa o l'altra. Potser un dia faci un post explicant com funciona l'app, però avui començo una sèrie que, en el fons, ja tenia en ment, encara que potser d'una altra manera. Diguem que Pantone m'ho ha fet senzill. 

Avui serveixo una tapa de blaus d'un cel que semblava de primavera, tot i ser just a mig febrer. Un cel net i clar, a Moià, a la Catalunya Central.

 

Imatge original, Isabel de Yzaguirre

 

Tots aquests blaus tan diferents, del més pastel al més vibrant, del més pròpiament blau al més purpuri, eren al cel d'avui, són a la imatge. 

Pantone fa una certa selecció, que es pot canviar, i en aquest cas m'he decantat per una paleta de blau cels. A més d'aquesta presentació, Pantone en permet d'altres com la que segueix:



Es pot situar un sol color sobre la imatge, a tall de xip. I finalment l'aplicació crea tres paletes amb els colors disposats de manera diferent. 

Avui n'he triat dues:

 


 

Espero que us agradin!

Jo, la veritat és que gaudeixo fent aquestes coses :-)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada