dissabte, 22 de maig del 2010

El significat del COLOR a les diferents cultures del món.



Imatge procedent de INFORMATION IS BEAUTIFUL.

Des que en JOAN MORET m'ho va demanar, m'he dedicat a aprendre sobre Xarxes Socials, com posicionar-se a Google sense fer despeses i moltes altres coses. Poc a poc m'he anat situant a LinkedIn, a Twitter i cada vegada estic més present a Facebook. Estar en aquests llocs m'ha dut a descobrir persones, disenyadors i a fer de vegades troballes com les que us presento avui.

Els interioristes i decoradors tractem el tema del COLOR, un tema que personalment m'encanta i sobre el que a casa nostra no es té el costum de consultar a un professional.  Els COLORS, però, tenen SIGNIFICATS ben diferents a les DIVERSES CULTURES presents als nostre món, com podeu comprovar a la imatge que us deixo enllaçada. És un tema a tenir present si mai ens arribés una consulta d'una persona procedent d'una cultura diversa de la del dissenyador. He trobat la referència per un Tweet de MODENUS, a qui agraeixo enormement l'aportació. I l'he volguda publicar i desar al meu blog per poder tenir-la amà si mai em fes falta. I perquè si a algú li interessa el tema i li pot fer servei, que en faci ús.

Llegint posts sobre tendències de color d'enguany he après que el màrqueting, pel què fa a aquest tema, té un significat molt estudiat. Ben aviat publicaré la meva proposta pel què fa a PALETA DE COLORS Estiu 2010, d'acord amb les tendències, però adequada a ambients d'estiu mediterranis. I durable.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada