dimarts, 1 de juliol del 2014

Traducció de "Secretos del Color Desvelados", de Lori Sawaya.

Els darrers mesos de l'any 2013 vaig tenir l'honor i l'oportunitat de  trebllar en la traducció de l'e-book de la Color Expert Lori Sawaya, de The Land of Color, "Secretos del Color Desvelados". Es tracta d'una mescla d'infogràfics i diagrames de Venn que presenten de forma molt gràfica, visual i senzilla els significats psicològics del color. 





La Lori és una experta Color Strategist radicada a Texas, USA, amb qui vaig entrar en contacte aproximadamente el 2011. 

Amb més de vint anys d'experiència en el camp del Color, del Disseny Gràfic i de la Publicació, la Lori posseeix un cabal immens de coneixements pel què fa a aquest tema. Membre de la prestigiosa organització de Color Consultants dels USA, IACCNA,  blogger incansable a The Land of Color, durant la tardor de 2013 es va gestar la iniciativa de traduïr a l'espanyol el seu valuós e-book , que hem titulat "Secretos del Color Desvelados".

Es pot adquirir aquí.

L'any 2010 vaig començar  a aprofundir en el camp del Color, i fou als Estats Units on vaig trobar la formació que desitjava.

La principal bibliografia sobre aquest tema està publicada en anglès i, tot i tenir bons coneixements d'aquest idioma -que m'encanta-, arribar a entendre el vocabulario especialitzat del camp del color - més ampli que el nostre al meu entendre- em va suposar un gran esforç, moltes consultes a Wordreference.com i llegir molts articles en anglès. Per això, quan la Lori em va proposar traduïr el seu e-book a l'espanyol vaig aceptar el repte sense dubtar-ho.  


És per mi una enorme satisfacció haver treballat en aquest llibre digital, que m'ha demanat molta reflexió per tal de traduïr de la forma més precisa cadascun dels termes que hi apareixen. Personalment m'ha ajudat a refinar el meu vocabulari anglès referent al color i a la seva psicologia, i espero que sigui molt útil per a qui l'adquireixi. Tinc en ment treballar en la seva traducció al català quan em sigui possible.


La Lori és una professional molt exigent quant al coneixement del color i, no obstant, fou molt fàcil treballar per a élla i amb élla. Que  la Lori quedés satisfeta de la feina realitzada és per mi la millor recompensa. Li desitjo a élla i a "Secretos del Color Desvelados" una gran acceptació i molt d'èxit!

Isabel de Yzaguirre,
La Colorista.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada